Business informatie analist | Kanker bestrijden middels data! | 76K obv 38 uur |Hybride werken |30 vakantiedagen | flexibele werktijden | OV volledig vergoed | Goed pensioen |4 weken per jaar remote werken | Volop ontwikkelingsmogelijkheden via een interne academy | Thuiwerkvergoeding en budget voor een thuiswerkplek
- Wil jij bijdragen aan het beter maken van vele levens
- Wil jij ervoor zorgen dat kanker draagbaarder wordt voor naasten of zelfs de wereld uit verdwijnt?
- Ben jij vastberaden en wil jij vooruitstrevend te werk gaan?
Lees dan snel verder!
Organisatie
Deze organisatie is actief in het voorkomen, bestrijden, behandelen en begeleiden van kankerpatiënten en hun naasten. De organisatie kenmerkt zichzelf door heel informeel te zijn en een grote focus op de rollen van jij als individu. Hier heerst dan ook het motto “doe waar je goed in bent. Of waar je nog beter in wilt worden”. Er wordt echt gekeken naar jouw talent en kunde en of jij dit binnen andere rollen in de organisatie ook zou willen toepassen.
Team
Het team waar jij in terecht komt bestaat uit 15 IT specialisten en is relatief klein als je kijkt naar de mate van automatisering binnen de organisatie. Het is een multidisciplinair team waarin alle collega’s verschillende werkzaamheden kunnen oppakken, dit zorgt ervoor dat iedereen samen kan werken maar ook in tijden van vakantie of afwezigheid werk niet stil komt te liggen. Het is een informeel team waar ook veel specialisme in te vinden is, nu zijn zij op zoek naar een business informatie analist wie veel contact legt met de verschillende stakeholders en zo de behoeftes van de business analyseert.
Functie
Als business informatie analist ondersteun jij de organisatie optimaal in het gebruik van verschillende systemen. Het IT team is altijd bezig met het optimaliseren van de systemen en het platform waar jij de behoeftes van de business analyseert en zo rekening houdt met de bedrijfsdoelen en toekomst visie van de organisatie. Wanneer jij complex vraagstukken krijgt vertaal je die in duidelijk oplossingen en ondersteun je jouw collega’s op dagelijkse basis. Jij hebt een duidelijke visie als het gaat om bedrijfsprocessen en stelt jouw advies af op de doelen van de organisatie. Binnen deze functie is er veel afwisseling en diversiteit, ze zijn op zoek naar iemand wie ownership kan pakken en ook niet bang is om zijn/haar mening te geven.
Dit ben jij:
- Minimaal 5 jaar aan werkervaring in een soort gelijke rol
- Communicatief sterk maar ook goed in het analyseren van processen
- Ervaring in het werken met een multidisciplinair team en niet vies om werkzaamheden op te pakken die niet volledig binnen zijn comfortzone liggen
Voorwaarden
- Tot €5850 obv 38 uur
- 32 of 36 uur werken kan ook
- Flexibele werktijden
- Mogelijkheid om 4 weken per jaar remote te werken
- OV volledig vergoed
- Hybride thuiswerken
- Thuiswerkvergoeding + budget voor een ingerichte thuiswerkplek
- 30 vakantie dagen + optie tot bijkopen
- Veel ontwikkelingsmogelijkheden via de interne Academy
- Goed pensioen
- Collectieve verzekeringen
Sollicitatieprocedure
Het eerste interview zal o zijn met een aantal collega’s uit het team om algemene kennis te maken. Na dit gesprek volgt er een assessment waarin wordt gekeken hoe jij dingen aan zou pakken, deze wordt besproken tijdens het tweede gesprek. Het 3de gesprek zal gaan over de arbeidsvoorwaarden waarna een aanbod wordt gedaan!
Interesse? Stuur je CV en een moment waarop je in de gelegenheid bent om te bellen naar info@data-first.nl en wij nemen ZSM contact met je op!