Internationale Marketing organisatie | Senior Analist | Werken met merken als Renault, Mercedes, L’oreal, Mc Donald’s | Consumentengedrag (panel) onderzoeken | tot 52k | 37.5u-32u | Thuiswerken 2 dagen mogelijk | Pensioen
Wil jij onderzoek doen voor merken als Renault, Mercedes, L’oreal en Mc Donald’s?
Wil jij sparren met een senior en kennisdelen met junioren?
Bedrijf
Dit bedrijf is in Nederland 10 jaar actief en heeft 20 werknemers, ze zijn onderdeel van een grote internationale organisatie. Ze zijn actief op het speelveld Marketing Technology en Data Analytics. Je hebt toegang tot enorm veel data van bedrijven en mag werken met de nieuwste technieken. Het team bestaat uit een manager, senior en 3 junioren.
Werkzaamheden
Je gaat data verzamelen, analyseren en visualiseren. Je wordt sparringspartner van de senior en mede verantwoordelijk voor projecten. Ook ga je kennisdelen met junioren. Je krijgt uitdagingen vanuit bekende merken op het gebied van communicatie, mediakanalen, doelgroepen, etc. Een project kan bijvoorbeeld gaan over de impact van een campagne, merkbeleving, testen van televisie commercials, aankoop of gedragsveranderingen, etc.
Eisen
- Minimaal 3 jaar werkervaring met onderzoek
Voorwaarden
- Salaris tot 52k obv 37.5u!
- 37.5u-32u werken
- Thuiswerken tot 2 dagen na corona
- Pensioen
- 27 vakantiedagen
- Reiskosten vergoed
- Mobiel/laptop/koptelefoon
Procedure
Het eerste gesprek is met de manager en de senior. Het tweede gesprek is een kennismaking met juniors uit het team en het laatste gesprek is een kennismaking met de directeur van het bedrijf. Dit gaat via Microsoft teams.
Interesse? Stuur een e-mail naar info@data-first.nl met je CV!